En dag fylld med förväntningar

Jag har haft en sån där nykär känsla idag. Inte för att jag är nykär eller så (blä) utan mer för att jag ser fram emot de kommande åren. Vad jag ska göra, hur jag ska göra och vad resultatet blir. Så snuskigt spännande att inte veta vad som finns runt hörnet.
Dock måste jag väl lite grann erkänna att det där med att jag inte är nykär stämmer väl inte riktigt. Jag är absolut inte kär eller så. Jag är väl mer nyfiken. Min bror och min mor har bestämt sig för att de har hittat den perfekta killen till mig och jag måste hålla med om att han verkar helvetiskt trevlig. Dock är han, som brorsan också påpekade, någon att isåfall behålla och ärligt talat så vet jag inte om jag orkar gå den vägen ännu.
Jag vill ha kul men samtidigt så känner jag ju självklart att känslan av att ha någon, någon som jag kan lita på och som vill ha kvar mig för resten av sitt liv och som är villig att tillsammmans med mig bygga på någonting som handlar om "oss" istället för bara om "jag" är frestande. Men vi får väl se, han kommer med goda rekommendationer iallafall =P

Har suttit i dag och väntat på det där ovädret som SMHI varnade för men har inte sett en tillstymmelse av dåligt väder. Dock har temperaturen gått ner vilket kan innebära kommande regn eller så kan det innebära att det gör risken för åska mindre och genom det så blåser man av SMHI:s varning.


Relativt fin himmel det har varit idag måste jag säga....



Får väl se imorgon helt enkelt, dock är jag beredd att i vilket ögonblick som helst gömma mig innanför husets trygga väggar....



Får se om himmeln ser ut lite mer såhär senare i veckan....



...för det där mörka molnet får mig att vädra regn.
Kanske mest för att bilden är från tidigare i veckan då det började ösa ner regn strax efter att bilden togs.


Nu ska jag snart sova. Först ska jag umgås med mina tyska släktingar och snacka lite skit.
Hoppas ni får sova så gott!
Vi kommer ju höras imorgon med, samma tid som varje morgon och samma plats =P


Give me a comment!
Postat av: Julia

Kjolen finns att köpa på Indiska för 99.50 :)

2008-07-30 @ 01:36:19
URL: http://bluecaravan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! gud vad allt framstår som bullshit nu =P

2008-07-30 @ 04:36:39

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0