Denna fullbokade Onsdag =P

Skönt med onsdag måste jag säga, nu är det bara idag, imorgon och fredag kvar. På fredag drar jag till Dalarna (Jippiiiiee) efter jobbet så det känns skönt =)

Utöver att jobba så ska jag ut på krogen med några vänner efter jobbet, ska bli kul som fasen tycker jag. Vissa av dem träffade jag nyligen men vissa av dem har jag inte hunnit prata med på evigheters evigheter.

Förresten, på kvällarna här så övertas vår terass av tvesjärtar, äckliga små kryp med hårt skal och en nypande sjärt. Jag faktiskt ont att bli stungen av dem. Och de är verkligen överallt efter klockan tio på kvällen =/
Undra hur man blir av med dom? Finns det inget medel som dödar dom men so inte är farligt för min lilla pudel?

Sen finns det också mördarsniglar, fast dom sticks iallafall inte. Enda problemet jag har med dom äratt de käkar upp mina fina blommor dom asen.
En kompis till mig (manlig) skrek som en liten tjej när han såg en av dessa sniglar, han tycker de är det äckligaste djur som finns.

Så jag gjorde det enda rätta, fotade en snigel och skickade över till honom igår kväll....



....Hey sexy!



...Yeah, shake that ass! =P


Nu ska jag gå och göra mig i ordning, om jag hinner så hör jag av mig innan jag drar till jobb. Annars hörs vi när jag kommer hem i natt eller imorgon igen =)
Vet att det inte blivit så mycket bloggande igår och det kommer det ehller inte kunna bli idag men till helgen kommer fler inlägg som ni vet.

Jag, i hissen påväg upp till den våning jag jobbar på...



...A girl have to work

(P.S. Bilderna är tagna med min mobilkamera, därav skitkvaliten)


Ha en bra onsdag! =)

Kramar!



Give me a comment!
Postat av: Sanna

Ja, låten är grymt bra :)

Jag sov jättegott, hehe :)

Vad har du för planer för dagen då?

2008-07-16 @ 10:49:31
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vi har tvestjärtar i våran brevlåda.. Jag vågar inte ta upp posten längre! Haha.. Dom är ju så äckliga! =)

2008-07-16 @ 11:04:32
URL: http://ilovepeace.blogg.se/
Postat av: Sanna

Låter som en bra dga och kväll det !

Jag ska ner på stan med en kompis och kika runt i några timmar, därefter blir det hem och träna, övningsköra m.m. :)

2008-07-16 @ 11:21:32
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: cccccccc

ush hatar sniglar :P

2008-07-16 @ 17:39:53
URL: http://ucanthandleit.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0