Charmig och söt?

Min faster kom förbi för ett tag sen, vi fikade och snackade skit. Dessutom så hade hon med sig sin underbart söta och charmiga golden retriver flicka Trullsa. Har hört att vissa inte tycker att golden är någon fin ras, för mycket hår och svår att hålla ren. Sen är den otroligt svår att dressera. Den gör mest som den själv vill vilket Trullsa också gör. Hon ser verkligen ingen mening med att lyda sin matte och om det inte finns nå godis att vinna på det så gör hon som hon själv vill.
Men jag tycker hon är ooootroligt söt och charmig.


Trullsa, den svårdresserade golden retrivern....



Trullsa gör precis som min pudelflicka Sotis gör dagar som dessa och bara njuter av solen....



Fast hon blev ledsen då matte nekade henne ett dopp i det blå...



...men med den pälsen så kan jag förstå att min faster inte ville att Trullsa skulle bli blöt.


Nu ska vi snart käka och jag är så hundrig så jag vet knappt vad jag heter. Appråpå sånt, borde nog börja träna snart. Inte för att jag gått upp i vikt eller så (önsketänkande) utan för att så fort jag gör någonting fysiskt så sträcker jag mig. Så jävla jobbigt. Sträckte nån muskel i armhålan i fredags och det göt så ont att jag inte kan ha armen helt nere men heller inte sträcka ut den ordentligt. Så nu blir det till att införskaffa ett gymkort och börja hjälpa musklerna =)

Hur som helst, hörs om en stund igen!
Puss!!!




Give me a comment!
Postat av: Madde

Nej precis. Det värsta är ju att man oftast inte inser det förrän det är försent (iaf i mitt fall). Men det ska det bli ändring på nu :)

2008-07-28 @ 19:40:08
URL: http://m0rris.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gud vilken vacker hund, påminner om min favvo vovve jag hade som barn :D

2008-07-28 @ 21:12:42
URL: http://sofieb.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0