Blommigt!

Jag älskar Nelly.com, jag älskar Mina UK som finns på Nelly.com och nu ska jag shoppa underbara klänningar från Mina UK via Nelly. com.

Fattat? =P

Har dåligt med blommigt kom jag fram till för en stund sedan. Jag har nämnligen börjat fota alla mina kläder för att sedan sätta in i ett register så jag vet var dom är och ifall de ens existerar. Detta efter att jag märkte att jag hade två likadana klänningar. En som jag köpte direkt då den kom ut i butik och den andre som jag köpte på rean. Dumt eller vad? Haha!
Så nu ska allt härmed katalogiseras =D


Återigen ett "appråpå", men denna gång ett blommigt sådant.
Alltså; Appråpå blommigt....






...Jag gillar att ljuset gör att man ser igenom bladen på blommorna. Gör bilderna så mycket bättre


Nu väntar glass och en promenad med pudeln.
Sen återvänder jag hit!

Give me a comment!
Postat av: Sofie

Vilka härliga blommor dom riktigt skriker sommar. Jasså jag har läst och hört att männen bidrar till cellförändringar eller rättare sagt det är när du har sex som dom kan bildas. Jo detta är ju jäte vanligt både min mamma, moster och mormor har genomgått samma operation. Jag är mest missnöjd över att jag inte får bada :( haha

2008-07-29 @ 00:25:54
URL: http://sofieb.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0