Äntligen Lördag =)

Åååå va jag har längtat till denna dag. Nu är det lördag, jag är ledig och snart ska jag gå och göra mig i ordning. Vi ska bort på middag m.m. till några vänner. Sedan ska vi och se "Himla spelet" (en klassiker i Dalarna). Får se om jag får fota där, för om jag får det så kommer det ju självklart upp bilder här sen =)

Är ju som sagt i Dalarna nu. Åkte tåget upp igår. Känns underbart att få träffa föräldrarna igen. Dock är det tragiskt att alla blommor som fanns här uppe nu har blommat över. Snart kommer hösten och jag avskyr den. Eller egentligen så finner jag hösten ganska så mysig men jag älskar sommaren och blir alltid så sentimental då blommorna dör och året börjar gå mot sitt slut.


Hur som helst, jag tog en del bilder på min färd från Örebro till Borlänge....



....Farväl Örebro! Ses om några dagar!



.....Älskar hatigheten som tåg kommer upp i



...satt bredvid kiosken i tåget. Vilket betydde att jag blev frågad var 20:de minut ifall jag ville ha nått.



....observation; ser inte himlen ut som om den tänkte släppa massa regn vilken stund som helst?



....mycket riktigt så började regnet falla



...flyger fram i landskapet med en begynnande regnbåge framför oss



....Fick en cool bild på nästan hela regnbågen =)
Ignorera speglingarna i fönstret.


Nu öser regnet ner utanför. Jäkligt trist men samtidigt så ger det en rätten att bara sitta inne och mysa. Med en pasta sallad och massa choklad. =)

Tror inte jag kommer hinna blogga nå mer under själva dagen men jag kommer med ett inlägg då jag kommer hem ikväll.
Hoppas ni får en jätte bra dag my friends!
Kramar!!




Give me a comment!
Postat av: frenchi

tack så mycket!

jo.. det är sant :) men när jag inte hade tänkt få besökare, då kommer dom, och när jag vill ha besökare, då är alla försvunna känns det som :o

2008-07-19 @ 13:06:50
URL: http://frenchi.blogg.se/
Postat av: cornelia

haha, ingen aning du! men jag vet att det va förra året, men det är första gången jag åker på det:) tack så mkt, hoppas du får en kul kväll också! :D

2008-07-19 @ 13:56:41
URL: http://corneliagerrard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja hon heter mercedes ;) Tack! Vet inte vart namnet kommer ifrån men tror det är spanskt :O

2008-07-19 @ 14:20:27
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0