Alltid Onsdag?

Funderat på det, när man jobbar så är man glad att det är onsdag eftersom halva veckan är gjord. När man är ledig en vecka är onsdag inte alls lika kul eftersom det betyder att halva ledigheten har gått och att det är en halv vecka kvar tills man börjar jobba igen.
Som tur är har vi sånt fint väder nu, förra gången jag hade en semester vecka så regnade det =/

Idag ska jag träffa min kompis Mili på stan, vi ska käka lite lunch och snacka skit. Han har semester hela denna månad men ska till Milano nu i helgen och sedan till Kroatien så vi tänkte hinna ses. =)
Jag vill också till Milano!!!

Nu ska jag gå och göra mig i ordning. Har en halv timme på mig innan jag måste ta bussen.
Hörs nör jag kommit hem igen!
Puss


Kommer ni ihåg rosen jag visade förra veckan ?...



Nu har den iallafall slagit ut....




....Vacker den har blivit va?
Gått från söt till vacker.





Give me a comment!
Postat av: Roxanna

Okej tack så mkt :) ska kolla lite på den och se om det kanske är ngt för mig :)

2008-07-02 @ 12:37:45
URL: http://roxiee.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0