ALLA GÖR DEN!!

Älskar listor, kan inte låta bli att göra listor och denna verkar ha blivit populär!
So here we go....


Tönt eller Kändis?

[X] Har ett smeknamn.
[  ] Är blyg.
[X] Kan lyssna på samma låt flera timmar.
[X] Kan spara pengar länge.
[  ] Har alltid haft en vän.
[X] Har gått på simskola.
[X] Har bra ordning på mina grejer.
[  ] Jag har haft massa tejp i mitt hår.
[X] Kan gråta till film/musik.
[X] Har blivit sviken av någon.
[X] Har dissat någon.
[X] Gillar att diskutera.
Totalt: 9

Utseende:
[X] Jag har långt hår.
[X] Jag använder smink.
[X] Har färgat håret fler än två gånger.
[X] Har minst tre par högklackade skor.
[ \ ] Är lång. (Vad är långt?, jag är 1,69. Normalt för en tjej tror jag?)
[  ] Jag bär alltid mode.
[X] Har blandad färg på ögonen.
[  ] Är brunhyad
[X] Jag har färgat hår just nu.
[  ] Är brunögd
Totalt: 6,5

Förhållanden:
[X] Är kär.
[X] Haft känslor för någon som inte känt samma sak.
[X] Pussat någon av samma kön.
[X] Hånglat med en främling.
[X] Älskar eller saknar någon just nu.
[X] Tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om.
[X] Hånglat med en polare.
[X] Fått en kompispuss av andra könet.
[X] Varit otrogen. (Dear God, I was like 15 years old)
Totalt: 9

Övrigt:
[X] Jag har mobil.
[X] Kan numret till fler än tio personer i huvudet
[  ] Kan sjunga när andra lyssnar.
[X] Gillar att kolla på tv.
[  ] Tar droger.
[X] Dansat på mitt rum.
[X] Varit på begravning.
[X] Hoppat från en brygga.
[  ] Döpt en insekt jag hittat. )
[X] Rullat ner från en pulkabacke
Totalt: 7

Dina poäng: 31,5

10-16 Du är tönt .
17-24 normal
25-30 du är cool
30-40 du är en kändis


Hur gör man för att inte vara en kändis?
Det mesta av det där har man ju gjort när man kommit till 20 års åldern.
Eller?


Jaja, nu ska jag dra.
Vi ses imorgon som tidigare nämnt =)
Hoppas ni får sova gott alla!


Give me a comment!
Postat av: Jennie

Hej, den rosa väskan är från tradera och Aima är en butik =)

2008-07-20 @ 11:01:37
URL: http://nennsan.blogg.se/
Postat av: E L I N

Hehe, det där testet ska jag sno av dig! Tack för kommentaren av bilden. :)

2008-07-20 @ 11:54:36
URL: http://elinomhus.blogg.se/
Postat av: Mia

Hehe, kul med listor :) Ha en fin söndag!

2008-07-20 @ 11:56:33
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/
Postat av: emelie

kul att du också blev en kändis ;) ha det gott!

2008-07-20 @ 12:58:50
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Hej!

Det ska du kunna ställa in om du går in under inställningar för just det annonsblocket... svårt att förklara exakt. Men det går att ändra, men du måste ändra inställningarna för just det blocket..



Skoj att du liksom många tror att jag är tjej..;)



Förresten, vad tycker du om din D60? Jag funderar på att köpa en nämligen..

2008-07-20 @ 15:52:00
URL: http://designadinblogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0