Aj då =/

Tiden bara flög iväg, undra vad jag har sysslat med i fyra timmar?
Skulle ju skriva det där inlägget som jag tidigare nämnt. Ska göra det imorgon istället innan jag drar till jobb.
Känner att jag måste få lite saker bort från mitt tyngda hjärta, eller hur man nu ska uttrycka sig.
Jag täkte nu krypa isäng, trött som fan och med ångest för morgondagens jobb. Men det fixar sig. Man får bita ihop och gilla läget om räkningarna ska kunna betalas =)

Så nu tackar jag för mig denna måndag (visserligen tisdag nu) och kryper ner i min stora varma säng.
Höres imorgon! =)
Kramar!


En som jag saknar enormt mycket nu när jag ska gå och lägga mig är min söta pudel-flicka Sotis.....



....hon sover med mig i min säng, vi håller varandra varma och snarkar i kapp. =P
Saknade efter Sotis får mig att tänka på, såhär om natten, att man ska ta vara på tiden man har med dom man älskar, innan man vet ordet av det så....



....har man vissnat bort och dött.
Ska nog ringa mamma och pappa en snabbis innan jag drar till jobb imrogn. Bara säga att jag saknar dom och älskar dom. =)
Sånt borde man göra oftare egentligen


Som jag sa, jag har en hel del saker som jag måste få skrivna imorgon.
Kommer bli gladare, är väl i en svacka eller nått just nu =P



Give me a comment!
Postat av: Sepideh

Vad glad jag blir att jag har upptäckt en ny läsare :). Tack så mycket för din fina kommentar, skulle bli jätteglad om du fortsatte kommentera min blogg, jag skafaktist börja läsa din blogg. Har läst det här inlägget och tyckte du skrev bra och så, fin design. Riktigt somrig !

Sov så gott (:

2008-07-15 @ 03:13:46
URL: http://sepiideh.blogg.se/
Postat av: melinda

tråkigt med vovven :( men som du säger, man ska inte ta allt för givet!

oj, vad bra att det slutade bra med din kompis!

Ja, jag åker hellre ut och reser om några år, med min lilla bebis, än att göra fylleresor :) till exempel...

Jag var 19 när jag blev gravid, men nu har jag hunnit fylla 20, jag är född 88 altså!

Ha det bra!

2008-07-15 @ 12:09:58
URL: http://melindalin.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0