"Skrikiga stjärnor." Kändisar utan smak.

Satt och kollade på msn Nöje där de hade radat upp de mest "färgspråkande stjärnorna" men min personliga åsikt är att de radat upp de gräsligaste kändis oufiten.

Kolla in Britneys "färgsprakande" tröja och...öh..Bh?


Och inte nog med att Mikas musik är skrikig, hans klädsmak är uppenbarligen ännu värre...


Hörde någon jämföra Akon med 50 cent och som ansåg att de båda var lika stora "gangsters". Oj, vad "gangster-aktigt" det ätr med pastell...


Avril Lavignes klädsmak brukar vara cool men detta är inte coolt om du frågar mig...


Men det fina med kläder är att man kan anpassa det efter sina egna behov (visserligen kan jag inte förstå mig på Fröken Spears) och i vissa fall, som dessa ovan, så kan kändisarnas klädbehov ge oss andra ett gott skratt =)


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0