SJUK!!!!

Usch, jag som sluppit undan sjukdomar denna vinter har nu råkat ut för en. Inte nog med att jag är förkyld jag har även feber och frossar som en frys. Ringde min chef som sa att hon tyckte att jag skulle hålla mig så långt ifrån jobbet som möjligt de kommande dagarna. Dock planerar jag att jobba imorgon. Måste ju få pengar så jag kan handla allt jag vill ha från H&M:s vårkatalog ;-P

Eftersom jag va sjuk igår (men ändå gick till jobb) så hade jag inte mycket lust att hänga vid datorn så när jag nu kollade min mejl så hade jag fått 58 nya mejl! PÅ TVÅ DAGAR!!!! Usch, nu ska jag läsa igenom de som bör läsas och ta bort eventuell reklam.

Nu ska jag kolla vad som är nytt på vissa bloggar och sedan ta hand om min stackars förkylning

image228

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0