Okej, jag vet att jag tjatar

Jag vet att jag konstant tjatar om Britney Spears men man kan inte riktigt klandra mig. Jag var liksom tretton år då hon slog igenom och det har satt sina spår. Alla skulle vara som Britney då.
Hur som helst så har jag tidigare klagat över hur hon förfallit men på de senaste bilderna så ser hon riktigt fräsch ut. Visst, hon kanske har fettsugit sig och dragit in lite hus här och där och vad man nu mer kan göra för att bli smal (utom på naturlig väg) men jag bryr mig faktiskt inte. Kvinnan ser fräsch ut och jag hoppas att hon kommer se fräsch ut i sin nästa video med. Hon var ju inte precis jätte het i Gimme more men Piece of me vad hon riktigt grym. Britney ska visa magen, det är av sentimentalt  värde.

image245

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0