Oj, är klockan så mycket

Nu blev det stressigt. Har en present till min bror som jag måste GÖRA färdigt (ja, ni hörde rätt. Jag håller på att göra den själv. Old style!) innan morgondagen kommer. Hur ska jag hinna????

För övrigt var jag i Skåne, eller mer exakt i Malmö, i helgen, och träffade massa folk. Jag och min äldsta bror har vänner där nere så vi åkte ner på lördagen (TOG SEX TIMMAR MED BIL) och sedan gick vi alla, omkring 14 pers, ut och åt på en fin restaurang innan vi hamnade på en mysig krog där vinet flödade. ;-P
Vi stannade till på måndagen och efter att min bror sovit enbart  fyra timmar så körde han hela vägen hem. Behöver jag tillägga att jag var hyper nervös att han skulle somna så jag satt spik vaken hela vägen. Eller nästan, råkade nicka till i en timme och när jag vaknade så satt han med en stark kopp kaffe (undrar fortfarande vart han fick den ifrån?) och stirrade rakt fram.
Men vi kom ialla fall hem och var vid liv.

Nu ska jag surfa lite (blivit lite sådant de senaste dagarna) och sedan fortsätta med brorsans present.

//Helena


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0