Mode beställning!!!

ÅÅåååh, nu har jag äntligen tagit tid och prova och titta och krama på allt som jag fick hem i de två paken från Haléns och jag älskar ALLT!!! =)

Här kommer lite bilder som jag tog i all hast....



Skit snygg väst som satt taight som satan (så som jag vill ha det) och som passar till det mesta, bara 99;- dock ser den ut att vara ljusare än vad den egentligen är.


Brun taight skinn jacka med en härlig krage, 329;-


En aningen baggy jeans med låg midja och raka ben, 299;-


Tunn cardigan med leopard mönster fast i svart och vitt. Jätte snygg!!! 129;-


Skinnbag,
perfekt för weekend get aways, 199;-


Svart top utan ärmar och med en sketa snygg urrigning. Går bra att ha utan Bh vilket jag älskar =) syns dock inte på bilden. 149:90;-


Turkos-blå stövel som sitter perfekt med reglerbara band. Ser kanske inte så snygga ut på bild men jag fick mycket beröm för dem på jobbet idag =) 199;-


Shorts som jag planerar att ha på stranden i sommar. Håller sanden borta och ger en snygg surf look. 149:90;-

Fick hem lite annat också men hinner inte visa det =(
Hoppas ni får sova så gott så höres vi imorgon =)

//helena


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0