Måndag...burr

Och så va det måndag igen. Idag ska jag städa en aning (rummet ser för jävligt ut) och sedan ska jag iväg och jobba. En kompis till mig rycker in i dag så jag hoppas han får det bra, kommer sakna honom...faktiskt.

Vaknade i morse och tittade ut genom fönstret, mer deppigt väder får man leta efter, förstår inte hur det kan se så höstruskigt ut nu när det är vinter. Igår var det vårväder här vilket sved eftersom jag satt på ett kontor och jobbade hela dag =(

Men men, nu har jag klagat över mig skititga rum och vädret så då får jag väl demonstrera dessa två så ni faktiskt tror mig...

Dagens skitväder...fast det är ändå ganska så mysigt...visserligen ser det ut som om jag bor i slummen på den där bilden. Jäkla väder. Jag bor precis bredvid universitetet =)
image274

Ser ni? Jag överdrev inte! Kläder överallt. Det understa är smutsigt men det översta är rent ;-)
image275

Höres senare!!

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0