Lista stulen från Kelly

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Irriterad (har ont i ett revben)
Favoritgodis: Just nu, naturgodis med yoghurt.
Kläder just nu: Mjukisbyxor och huvtröja
Musik just nu: Sugababes "stronger"
Sommarplaner: Jiobba och bo utomlands
Hur många kuddar sover du med: Fyra
Spelar du nåt instrument: Spelar inget speciellt nu men är själv lärt på gitarr, trummor och har spelat vallhorn
Morgon- eller nattmänniska: Just nu är jag morgonmänniska men det skiftar
Vem är viktigast för dig: Min familj
Bio eller promenad: Beror på väder och person
Är du kittlig: Jo, en aning. Hehe
Snarkar du: Haha, gjorde förut men sedan jag slutade röka så slutade jag också snarka.
Stjärntecken: Stolt Skytt
Äckligaste insekten: Sånt som bitts och smittar (har inte jag skrivit det här förut? Hm, jaja)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig eller kunna förflytta mig från plats till plats
Vad vill du jobba som? Inom försäljning, reklam eller något en aning mer kreativt
Stökigt eller välstädat? Mår bättre då det är välstädat (men hey, de gör väl alla eller?)
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nja, de beror på hur mycke alkohol jag har i kroppen 
Gillar du att sjunga? Jupp, ibland så
Anser du att du är stark? Ja
Vad gör du om du får hicka? Sväljer tre gånger efter varandra. De brukar funka
Vad längtar du mest efter just nu? Tills jobbet börjar. Är trött på ledigheten

Give me a comment!
Postat av: .:saba:.

Och då var den här listan snodd! :-P
*s*

2008-01-04 @ 15:07:47
URL: http://sabas.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0