Heath Ledger död!

Jag måste säga att jag aldrig trodde att han skulle ta sitt liv, alternativt dö av en överdos (som man misstänker för tillfället) däremot om det varit typ Britney Spears eller Amy Winehouse så skulle jag inte precis blivit förvånad. Det är himla synd iaf eftersom han fick visa vad han gick för som skådespelare i "Brokeback Mountain". Det är inte precis ovanligt att skådespelare som kämpat i härdigt för att bli tagna på allvar som som sedan slår igenom med pompa och ståt sedan "går och dör" av deverse orsaker.

Synd är det ialla fall och precis som i så många liknande fall så dog han alldeles för ung och lämnade en dotter efter sig. Vem vill egentligen leva den där jävla skit Hollywood drömmen?
Inte jag i alla fall!


Klassikern "En riddares historia"



Give me a comment!
Postat av: Majja

Håller med dig till 100%..hu va hemskt.

2008-01-23 @ 14:27:53
URL: http://mariakex.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0