HA BEGÄR!!!!!

...från ELLOS.

Sådant som ska inköpas vid nästa löning. Snygga (och praktiska) grejer som inte ruinerar dig. =)


Skit snygg jacka, finns i olika färger.
Jag ska ha den i röd.


Älskar ju skor och satsar på att ha ett (som minst) par i varje stil.
Tyckte dessa var söta och kommer passa bra i sommar solen =)


Just de, det där med skor som utmärker sig.
Skor är kul och en detalj som man kan ha i galna färger.


Låga skor har jag inte tillräckligt av men kommer behöva i sommar då jag ska till Skottland och se Lock Ness.
Vaddå då? Köper ni aldrig skor och inbilar er att de är baaaara till det där speciella tillfället? Även om det sedan blir tre par som alla baaaara är det det där speciella tillfället.


Återigen, ett par som jag tänkt ha i det regniga Storbritannien i sommar.


Och en super cool regnjacka. Tror dock att jag får köpa ett par röda gummistövlar till för att matcha.
Tycker inte att de beiga gummistövlarna passar så bra med den röda regnjackan, eller vad tror ni?

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0