Festen igår som spårade ur

Va på fest igår. Det var verkligen skit kul, fram tills bråk uppstod. Svartsjuka och att vissa (inklusive mig) alltid ska dra upp seriösa saker på fester (då folk är fulla och missförstånd är en självklarhet) har en benägenhet att förstöra även den roligaste festen. Inga slagsmål uppstod dock (well, that´s a change) vilket jag är glad över.
Annars hade jag en mycket trevlig tid. Sen kom visserligen Securitas och knackade på dörren och han som ägde lägenheten (no names) fick en böter på 800;- för att vi spelade för hög musik enligt grannarna. Dock måste jag hålla med grannarna. Vad är det för mening med att gå på en fest där man måste skrika för att göra sig hörd? Då kan man ju lika gärna gå ut på krogen där ljudnivån är löjligt hög.

Jaja, nu ska jag iaf sova. Ska upp och jobba imorgon bitti (okej, där var en överdrift, börjar kl 10:50 så det är inte jääääätte tidigt).

Sov gott!!!

P.S. Imorgon ska jag visa vad innehållet i de två paketen från Haléns, som jag hämtade upp för nån dag sen, var. Och det är såååååå underbara grejer!!!!!!! =)


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0