Dejten igår

Som tidigare nämnt så va jag på dejt igår och herregud va nervös jag va och helt utan anledning visade det sig. Han var en jätte trevlig kille och jag hade det super kul.

Saken är den att just på grund av att han var en sån otroligt trevlig kille så tror jag inte att det kommer bli något. Jag är nämnligen tjejen som helst ungås med killar (tjejer tjötar och skvallrar så mycket) och om en kille ska få mig riktigt riktigt intresserad så måste han ha det där lilla extra. Alla mina killkompisar är jätte trevliga killar (självklart, annars skulle jag inte ungås med dem) och de är väldigt omtänksamma och vi ser efter varandra. Men killen igår kändes som vilken kille som helst av mina vänner.
Då jag berättade detta för en av de få tjejkompisar jag har i morse så tyckte hon att mitt resonemang inte höll. Hon ansåg att jag skulle se honom som en (kanske) blivande pojkvän i stället för att tröttna innan jag ens lärt känna honom ordentligt.
Men hallå! Jag är en sån typ som vill bli imponerad av en kille första gången jag ser honom, annars får det vara.

Är det fel av mig att vilja ha den där extra känslan då jag träffar en kille?

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0