Dåligt, dåligt!

Har blivit sämre på att blogga den senaste tiden, vilket (självklart) påverkar antalet besökare. Men men, jag får skylla på december månads julstress. Ska skärpa mig och börja anstränga mig mer. Jag vill ju att folk ska tycka min blogg är kul, intressant och någonting att läsa. =)

Lovar, ska verkligen bättra mig.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag ner på stan och käka med en kompis (pizza, jag vet, onytigt som bara den men ibland kan man ge tarmen lite stryk =P) innan jobbet. Ska för övrigt bli spännande att återvända till jobb. Har ju sökt efter andra jobb och fått några interjuver som jag ska gå på men tills nytt kontrakt är på skrivet så stannar jag kvar på mitt gamla jobb.
Oj, va mycke klockan var, måste skynda mig nu.

Tjing!

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0