Dags för förändring

Har just postat iväg ett antal jobbansökningar. Vill göra något nytt och bygga på min meritförteckning. Sen funderar jag på att börja läsa  någon extra kurs på universitetet. Ett nytt jobb, nya kunskaper och lägenhet skulle sitta fint. I sommar ska jag ju utomlands och jobba (antagligen) men då jag återkommer hem så ska jag ge mig ut i lägenhets djungeln. Sätter en (lägenhets) deadline till november. Då borde jag hittat någon lägenhet som jag gillar. Börjar kännas lite konstigt att bo hemma, älskar ju att bo hemma och jag har en rolig familj som alltid hittar på grejer (är inge bra på att vara själv och inte ha någon att prata med) men när man är 21 år kanske man ska börja tänka framåt....Eller är det okej i dagens samhälle att bo hemma vid den åldern? Förr var det ju inte det om man säger så. 

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0