Beställning

Gjorde en beställning från Haléns strax före jul och den kom till utlämningsstället för ca två veckor sedan men eftersom jag varit så helvetiskt upptagen så har jag inte hämtat ut den ännu. Hm, funderar på om jag ska ängna en stund åt det idag. Få se hur jag gör. Hur som helst så skulle det vara kul eftersom jag inte hunnit shoppa på ett tag och det är två paket med riktigt fina grejer....vad jag kommer ihåg förstås.
Älskar när man glömmer vad man beställt, det är så himla kul då man öppnar paketen och tänker "Wow, den där jackan som jag verkligen ville ha! Beställde jag den?" och så hoppar man omkring en stund av lycka tills alla paket är upp plockade och livet går tillbaka till det normala.

Har för övrigt lite svårt att skriva idag. Min pudel känner uppenbarligen att hon vill ha kärlek idag och bestämde sig för att hoppa upp i mitt knä där hon nu ligger men med nosen på skrivbordet. Dessutom morrar hon så fort jag försöker trycka på "G" eftersom jag råkar då röra vid hennes nos med handen.

Men men, ska kolla vad som hänt i världen sedan igår. Återkommer strax.

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0