Ännu mer shopping

Okej, jag har blivit lite galen nu. Shoppar igen den tiden som varit. 
Har beställt en del grejor från H&M:s onlinebutik. Visst älskar man bara deras online butik? Inga köer, inge letande och ibland till lägre priser.
Här är det som jag klickade hem igår. Tyvärr kommer vissa varor levereras först i vecka 7 och 10.

image250image251

Klänning 298;- och skor 149;-

image252image253

Hotpants/Shorts 79:50;- och sandaler 79:50;-

image254image255image256

Topp 298;-, det tidigare omnämnda skärpet som jag tillslut beställde hem 98;- och ballerina skorna för 98;-

Hoppas att de skyndar på leveransen. Vill ha mina grejer nu. fast å andra sidan så har jag ingen användning av dem nu när det fortfarande är kallt. =(

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0