Weee... Pengar!

Min favoritdag på månaden kom idag =) Det är den dagen då lönebeskedet kommer och spänningen tätnar. Jag räknar alltid fel på hur mycket jag ska få och ibland kan det hända att jag får myyyycket mer än beräknat. På måndag betalas lönen ut och då blir det förhoppningsvis shopping. Om tiden räcker till det vill säha. har haft så fullt upp den senaste tiden och så lär det fortsätta till ungefär början av april.

Men men, kul att kunna jobba och få pengar ialla fall =D

Nu ska jag sova, har massa plugg att ta tag i imorgon....som avslut på en ganska så fin dag så lägger jag upp denna bild som är tagen på irland. Längtar ibland tillbaka till den Gröna Ön, folket och utsikterna...

image379


Vackert, eller hur? =)

(Psst, jag som tagit bilden...)

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0