Veckans snyggaste!

Skulle ha lagt upp en veckans snyggaste i fredags men eftersom jag haft fullt upp med jobb och studier så blir det idag i stället. Detta är vad jag har funnit som veckans snyggaste för förra veckan.

Vecka 5:

Veckans....

...Snyggaste skjorta: Lindsay Lohan
Lindsay Lohan har ju gjort leggings och någon kort tröja/skjorta/tee/etc till sitt signum men uppenbarligen har Hollywoods hack kyckling nr 2 kommit fram till att detta är inte tillräckligt avslöjande. Skjortan är himla snygg men var är bh:n som ska skydda resten av världen från att se någonting som vi förvisso sett åtskilliga gånger men som vi inte önskar att se igen; Lindsay Lohans bröst....hängande.



Snyggaste latexleggings: Nicky Hiltons leggings/byxor
Anledningen till varför jag tog med denna var för att jag själv fallit hårt för mina latexleggings (dock är det för kallt för att kunn ha dem) och alla kan ju hålla med om att Nicky är den av systrarna Hilton som trots allt försöker klä sig någosånär ordentligt.



Snyggaste trebarnsmamma: Victoria Beckham
Jag vet inte om jag är sarkastisk eller ej men jag måste säga att jag hoppas att jag är lika fräsch då jag fött tre barn, haft en man som bedragit mig vid flera tillfällen, blivit anklagad för att vara anorektiker och lagt en misslyckad karriär bakom mig som sångerska för att satsa på det man brinner för...i Victorias fall verkar det vara att hänga med fyra tjejer som KAN sjunga och dra iväg på en världsturné...men hon kommer nog snart till insikt.



Snyggaste kvinna: Eva Longoria, gör reklam för klädmärket Bebe
Jag avgudar folk som avgudar sig själva och därför avgudar jag Eva Longoria. Jag blir fortfarande varm om hjärtat då jag tänker på hennes tid i såpan "Beverly Hills" och helt plötsligen så känner jag mig mycket mycket gammal.


 

Snyggaste kappa: Lindsay Lohans kappa
Lindsay Lohans kappa är utsökt och passar hennes "Ena-dagen-klär-jag-mig-som-whitetrash-och-andra-dagen-klär-jag-mig-som-om-jag-faktiskt-hade-mer-än-20-dollar-på-kortet"- stil.




Snyggaste "fyllo": Mischa Barton
Mischa barton, helylle tjejen som gjorde en "Lindsay" för att sedan göra en halvdan "Paris". Med detta menar jag självklart att hon först åkte ditt för fyllekörning för att sedan se till att bli plåtad i en park där hon visade hur mycket hon ångrade sig genom att se ledsen och besviken ut för att sedan gå ut och säga "Jag har lärt mig min läxa och jag kommer aldrig göra samma misstag igen. Jag har mognat som människa"...vänta nu, har vi inte hört detta förut från andra brudar som kört berusade? jag kan komma på tre stycken Hollywood brudar, hur många kommer ni på?  



Snyggaste gifta paret: Deryck Whibley och Avril Lavigne
Okej, han är inte snygg och hon ser sne ut men det ska vi inte hålla emot dem. Dessa två verkar vara de enda som lyckas få sitt äktenskap att hålla. Jag menar de gifte sig unga (de är förvisso unga nu med men det hör inte hit) som alla andra i Hollywood och se på katten! Deras äktenskap har klarat sig längre än två veckor!! Avril och Deryck går emot strömmen och visar att du kan få ett äktenskap att hålla t.o.m längre än 3 månader i Hollywood.



Snyggaste "over the top" klänning: Paris Hilton
Riktigt fin klänning, Marilyn Monroe look fast utan de stora brösten. passar mig utmärkt och ett extra plus i kanten för det snygga diamanthalsbandet som förgyller femtio-tals glamour looken. You Go Girl!! 



Snyggaste patriot: Scarlett Johansson
Okej, ett pr-trick från en uttråkad liten flicka. Scarlett Johansson har visat den senaste tiden att hon har ett helvete att finna sig själv. Hon byter stil, snor andras stil och till och med åker ner till Kuwait för att stötta de amerikanska soldaterna. Okej, Monroe gjorde likadant men hon var en avgudad sexikon som faktiskt gav soldaterna någonting trevligt att tänka på under de långa sömnlösa nätterna då missiler slog ner i grannens tält. Om jag vore soldat skulle jag bli förbannad om nån lite flicka kom och försökte använda mig och det som jag gör för mitt och andras länder som ett pr-trick.



Snyggaste frisyr: Bill Kaulitz
Alla har sett denna frisyr, anledningen till varför jag tog med den var för att jag fortfarande inte kan förstå hur den kan stå upp sådär? Jag menar, han borde ha sprayat sönder sitt hår till den milda grad att det borde fallit av vid det här laget.
Riktigt snyggt var det då de uppträdde på EMA:s i München och då det började "regna" på scenen så åkte håret ner och han såg ut som en stackars blöt hund. DET var coolt....eller bara lustigt.



Snyggaste nya kelgris i Hollywood: Ellen Page
Hon är helvetiskt kort, hon är från Kanada, hon har huvudrollen i filmen Juno som alla kritiker älskar men som ingen kommer se och hon är dessutom Oscarnominerad för denna film...för övrigt är hon ganska normal verkar det som. Chockerande, jag vet. 


Give me a comment!
Postat av: Sarah

Eva Longoria är så vacker! Diggar din blogg för resten. Den är fin.

2008-02-07 @ 23:35:05

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0