Veckans fulaste

Vecka 6 är påväg att ta slut vilket innebär en Veckans Fulaste, so here it comes!

Veckans Fulaste Följeslagare: Sam Lufti

En fråga; Britney Spears som är en relativt snygg tjej. varför kan hon inte omge sig av snygga människor som Paris Hilton gör? Okej, visserligen så bör du vara snygg framför trevlig för att få umgås med Paris Hilton men om man ser på de manliga följeslagarna som Britney Spears omger sig med så börjar man automatiskt fundera, "Hur står det till med den flickans smak av män?" Visst, principen "Om-du-har-fula-kompisar-så-framstår-du-själv-som-snyggare" kan ju spela in här men att umgås med riktiga sluskar förstår jag bara inte. Dessa män sänker ju Britney Spears image. Dom är ofräscha, vet inte hur man klär sig och kommer för evigt ses som golddiggers.
Kolla på svenska Alex som hänger med Paris Hilton, självklart har han också anklagats för att vara en golddigger men han är så pass snygg att folk vet att han skulle kunna lyckas i Hollywood även om Paris bestämde sig för att bryta upp vänskapen.
Sam Lufti är inte bra för den image som Britney borde försöka bygga upp. Hon bör försöka göra sig av med trasch ryktet och i samma vända göra sig av med de ofräscha män som lever på hennes pengar. 

Veckans Fulaste Frisyr: Anthony Kiedis

Anthony Kiedis har alltid varit lite udda, det är väl därför Red Hot Chili Peppers musik är så underbar(?), men jag har aldrig tyckt bra om de frisyrer han lagt till sig med. Kolla på denna frisyr, vad tänkte han? Han ser ut som om han kopierat Victoria Beckhams/Rihannas frisyrer fast kortat av det baktill. Och vad gör mustachen där? Visst, 70-tals modet är inne men då på kläder och hår!!!! Tips: klipp bort håret som uppenbarligen finns där för att forma några slags polisonger.
(Ryser)

Veckans Fulaste "Klyft skapare": Jessica Alba

Nej, missförstå mig rätt, hon är snygg, men det hon säger uppfattar jag som... eh, "fult".
Är det inte tänkt att vi ska jobba tillsammans till ett och samma mål, nämnligen att stoppa segrationen i samhället och göra alla raser till likavärda?
Jessica Alba har gett sig fan på att hennes unge ska bli spansktalande och trots att Miss Alba själv inte kunde nå spanska som liten så tror hon att ungens liv kommer bli så mycket lättare. Självklart vill jag att mina barn ska kunna prata femtio olika språk för att jag tror att det öppnar nya världar för dem och ger dem möjligheten att resa, studera, arbeta och bo varsomhelst i världen. men jag skulle aldrig lära min unge ett språk om det var för att visa att "detta är fasen en blandras baby!" Om jag flyttade till Grekland där jag fick familj så skulle jag självklart vilja att mina barn skulle kunna svenska av den anledning att jag vill att de ska kunna kommunisera med mina föräldrar men också för att de ska kunna flytta till Sverige och söka jobb om de så vill. Men att lära sina ungar ett språk för att man själv aldrig kunde tala det och för att de ska känna att deras hudfärg hör hemma med deras språk känns bara fel. Albas barn kommer vara amerikaner precis som Jessica Alba som är född i Kalifornien och därför finns det ingen anledning för dem att kalla sig Mexikanare. Har vi inte kommit överens om att hudfärg inte spelar någon roll? Men varför gör då Alba så att det helt plötsligen spelar roll? "Mina barn är mexikanare men vi bor, och barnen är dessutom födda, i USA" Yeah right, du har inte alla hästarna hemma i garaget va Jessica?

Veckans Fulaste Omslag: Keira Knightley på omslaget för tidningen W

Snälla människa, sluta tortera oss med samma min, samma mängd av flaschad hud och samma "I´m-not-a-girl-I´m-a-fucking-boy-and-you-better-know-it" attityd.
Herregud, rädda världen från fler omslag av denna typ!! Jag har alltid tyckt om Keira Knightley men jag börjar tröttna. Hon förändras ju aldrig. Samma utseende, samma frisyr, samma plut med läpparnao hc samma tjat om hennes smala kropp. (Gäsp) Boooring!

Veckans Fulaste Pose: Kim Kardashian

Det stod mellan Kim och Keira som vinnare av den fulaste posen men Kim måste bara vinna. Om det inte är brösten som ser ut att välla ut vilken sekund och sluka fotografen så är det hennes gigantiska bakdel. Denna latinobrud, som är latino världens svar på Paris Hilton (fast med mer kurvor och dessutom farliga sådana), har lyckats med att göra en egen hemmagjord porrfilm som självklart hamnade på internet och sedan sålde platina (om man får uttrycka det så) kört bil utan körkort, dejtat drägg som bara varit ute efter hennes pengar, varit förlovad en-två gånger och allt annat som Paris Hilton har lyckats med. MEN hon varierar sina poser mer än Hilton gör ialla fall (hats of) i form av "Jag vänder mig framåt, jag vänder mig bakåt, jag vänder mig framåt, jag vänder mig bakåt, jag vänder mig..." Hm, ja, ni förstår poängen.

Veckans Fulaste Bränna: Tara Reid

Det är inte bara brännan som inte stämmer på den här tjejen, dock gör brännan så den relativt unga Tara Reid ser ut som om hon vore tjugo år äldre än vad hon egentligen är...observera att den rosa outfiten inte gör saken mycket bättre.

Veckans Fulaste "Årets kvinna": Paris Hilton

What the....? Hur tänker man då man utnämner Paris Hilton till årets kvinna? Visst, hon är en jäkel på det hon gör och regält företagsam men är det den typen av ambitioner som dagens tonårstjejer ska ta efter? vaddå, vad säger dagens talangscouter till flickorna? "Gör en porrfilm och lite olagliga grejer så kallar vi dig för företagsam sedan lilla stumpan" eller vaddå?
Tycker inte om detta...tycker inte om det överhuvudtaget.


Veckans Fulaste Outcast: Amy Winehouse


Fröken Winehouse är som bekant portad från USA och antagligen för att de inte vill ha in hennes narkotikaberoende. Det måste svida då man som stor kändis i hela världen inte ens får komma in i det mediakåta USA!! Då är det riktigt illa och då är det nog dags att söka hjälp. 
 

That´s it for now!

Höres senare!! Och åter igen, hoppas ingen tagit illa vid sig över vad jag sagt om dessa floppar till kändisar =)

Nästa vecka blir det Veckans Snyggaste.



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0