Spontanitet 22:50

Igår ringde jag upp min kille omkring 22:50, eftersom det efter tolv skulle bli löningsdagen så skulle han och hans kompis dra till Max och käka hamburgare (tradition de har varje gång de får lön) och jag som sällan gör spontana beslut slängde mig i duschen, drog på lite kläder, några drag med mascaraborsten och sedan tog jag sista bussen och steg av vid Max. Kl 23:52 stor vi som tre idioter inne på Max och tittar förväntantsfullt på våra klockor
Jocke: "Hur mycket är din klocka? Min på armen är 23:52 men den på mobilen är 23:50"
Jag: "Min klocka på mobilen är 23:52"
Jocke: "Danne, hur mycket är din klocka?"
Danne: "Jag har inte med mig någon"
Jag: "Men Jocke, vad sa din mobil att klockan var? För min säger samma sak som din klocka på armen!"
Jocke: "Min klocka säger att detta är pinsamt, vi går ut och väntar!"

Så vi tre gick ut och såg ut som tre idioter utomhus istället för inomhus.

Tillslut blev kl 00:01 (Jocke vägrade gå in fören alla klockor passerat 00:01)

Hann ta en bild då jag kom hem, trött men mätt =D

image388

...och en aning sprallig =P



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0