Snökaos!!

Idag då jag vaknade så tittade jag ut genom fönstret med bara en tanke i skallen "Jag kan inte se grannens hus". Så mycket snö kom det från skyn att snöflingorna skapade en mur. Pappa satt ledet och tittade ut genom fönstret då jag kom ner för frukost, vände sig om och tittade vädjande på mig "Kan vi inte överleva på det vi har i frysen fram tills den här skiten har töat bort?". Haha, pappa gillar inte snö så nu har vi letat reda på frysta köttbullar, potatis och så ska vi göra en gräddsås. Det blir dagens middag. Visserligen så älskar jag små delikata köttbullar men det gör inte min mamma.

Såhär såg det för övrigt ut för några timmar sedan då jag fottade vår trädgård...

image299

Och efter mycket klagande så gick jag ut och fottade...
image300

Isen låg tjock i vår regntunna...
image302

...Nu ska jag gå och skala potatisen. Höres senare!

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0