Snart...

...är det en ny dag med nya tag. Glömma det gamla och fokusera på det som komma skall. Har just suttit och satt ihop några CV:s som jag ska skicka iväg imorgon.
Tänker ännu inte avslöja till vilka ställen men jag har goood erfarenhet av det och jag tror att jag i alla fall kommer få komma på interjuv och sen är det upp till mig att visa vad jag går för =)

Måste bort från mitt nuvarande jobb. Stämningen är...vad ska vi säga....hm...en aning....infekterad.

Men men, nu ska jag hoppa ner i ett bad med min bok och ett glas vitt vin och bara slappna av. Finns inget bättre än att ta ett bad sent på kvällen/natten och sedan hoppa rakt i säng efteråt.

I´m so lucky =D

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0