SKIT MASCARA!!!

Köpte ju Max Factors nya super coola mascara som jag såg fram emot att få testa. har försökt an vända den i två dagar nu och resultatet var inte som jag hade hoppats på...

image435


Jag köpte den med brun mascara och brons färgad glitter mascara i andra änden (bild ovan).

BETYG:
¤ ¤

MOTIVERING:
Den får en stjärna för att den är relativt nytänkande och om man utvecklar produkten och gör den bättre så kommer den bli en avgörande del i den perfekta party sminkningen.
Den andre stjärnan får den för att glittret inte kladdar och faktiskt sitter kvar.
Anledningen till varför jag inte kan ge denna produkt något högre betyg är för att det är dåligt med mascara som kommer ur den bruna tuben, man får dra, låta torka, dra ett tag igen och hålla på så tre-fyra gånger innan man uppnår samma resultat som med andra mascaror.
En annan nackdel är att glitter mascaran är väldigt svår att få jämn och den lämnar klumpar efter sig.
Man får jobba hårt för att få ett relativt snyggt resultat, så om man är beredd att spendera lång tid framför spegeln så kan man ju köpa den. Om inte, så låt bli att köpa denna mascara och hoppas istället på att något annat sminkmärke lyckas bättre.




Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0