Shopping från igår!

Jag var på stan igår och gjorde lite typisk löningsshopping =)
Blev inte så mycket i och med tidsbrist men några små saker fick jag med mig hem ialla fall.

(NEDAN) Som jag tidigare nämnt så hade jag ögonen på Max Factors senaste mascara med glitter så den var ett självklart inköp...

image389

(OVAN) Kicks har just nu specialpris 139:- dock var den svarta mascaran med brons färgat glitter slut så det fick bli den bruna med brons glitter istället.

image391

(OVAN) Förr för ett år sedan för Lóreals spray Elnett, finns i olika konstalationen men alla går att borsta ur. Inge kladd och inga mjäll-liknande rester i håret.


image392

(OVAN) Huvtröja från Cubus, jätte mysig och dessutom  snygg...


(NEDAN)...kolla för övrigt in prislappen, Ganska så billigt va? =D 


(NEDAN) Som den bokmal/historia älskare jag är så köpte jag dessutom två histora böcker

image395

(NEDAN) och så självklart lite godis till kvällen....



Har nu hämtat upp ett paket från Haléns, får visa senare i veckan vad det innehöll men jag kan ge en ledtråd; jag har bloggat om det tidigare =P

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0