Så här är det;

Jag har tänkt börja skriva om vad jag tycker att andra ska ha på sig. Inte för att jag vill att ni ska ta efter utan för att jag vill att både jag och ni ska finna inspiration. Jag menar såhär; är inte modebloggar menade för att ge inspiration?
Jag läser modebloggar ialla fall av den anledningen att jag vill ha idéer på vad jag ska handla till min garderob.
Och eftersom jag anser att alla har samma typ av kläder och ingen är det minsta individuell (me included) så har jag valt att börja skriva om vad som är trendigt men även om vad man kan göra för att göra det plagg som ALLA ska ha en aning mer individuellt. Jag hoppas att folk kommer se det för vad det är och jag hoppas att jag kommer få se mer individuellt mode hos andra modebloggare. Just nu känns det som om alla har samma saker.

Kommer förövrigt finnas fr.o.m. nästa vecka under den kaxiga (men samtidigt tråkiga) kategorin "What to Wear"; According To Helena

Personligen så ser jag nervöst fram emot det  =)

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0