Paketet jag fick hem! =)

Min pappa var snäll och hämtade upp ett paket hos posten innehållande skorna som jag tidigare bloggat om...

...och så här såg de ut.....


De rosa "virkade stövlarna" kommer se otroligt coola ut i sommar med jeans shorts till.


De rosa högklackade skorna kommer bli en snabb favorit...

Sköna med realtivt smal och hög klack och fin rosett detalj bakpå


Snygga svarta högklackade med fejkskinn.
(ignorera de dåligt pedikyrerade fötterna)


Lagom hög och tjock klack. Ser ut och känns precis som skinn men inga djur har fått sätta livet till för dessa skor.

Är för övrigt hel nöjd. Det är alltid lite svårt med storlekarna på Haléns, det bästa man kan göra är att beställa över hellre än under....har jag märkt =)

Give me a comment!
Postat av: jossan

gillar d svarta med harcorekänskla

2008-02-28 @ 13:55:55

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0