Nej nej nej nej....

Idag är en sån där dag igen...ni vet, en sån där S-K-I-T dag med stoooora bokstäver. Huvudet gör ont och jag känner mig allmänt dåsig.
Varje gång jag sträcker på mig så känns det som om jag ska falla omkull....mmm... härliga tanke...falla omkull, slå i skallen och tuppa av.

Önsketänkande.

Jag försöker vänta dygnet rätt, detta är ju lättare sagt än gjort. Somnade omkring fyra i morse och gick upp klockan 9.
Hur i helvete ska jag orka jobba i kväll med denna skalle? Någon som vill erbjuda mig deras utvilade och fullt fungerande hjärna?
Du får en tjuga för den....

Sitter och lyssnar på musik och hoppas att det ska få mig att vakna...går inte så bra.



Har det bra!!! Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv en stund till och fundera över den missär som min hjärna befinner sig i.



Enjoy!!


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0