Krämen som jag tidigare bloggat om...

....Vid namn Boots No. 7 Protect and Perfect, också känd som mirakelkrämen som ska göra under för din hy oavsett hudtyp. Nu har jag använt den i två veckor och här är resultatet....



MITT BETYG: ¤ ¤ ¤

MOTIVERING: Eftersom jag har en ung hy som jag alltid tagit väl hand om så verkade denna produkt snabbt. Det står att den ska ge resultat efter fyra veckor, på mig tog det fem användningstillfällen innan min hud blev len som på en unge. Tycker verkligen bra om denna, man kan inte överfukta huden, överflödig kräm åker av istället för att det lägger sig uppe på huden och sedan förstör sminkningen. 
Denna kräm kostar ca 295:- vilket är ett lite för dyrt pris för en sådan liten tub (30 ml) vilket sänker betyget.
Men förövrigt så funkar den bra även på finnig hy (testade på min kompis som har känslig hy som lätt får finnar)  och ger en lukt och en silkeslen känsla som för tankarna till förstklassiga lyx produkter.

PRIS: 295:-

STORLEK: 30 ml

Ett tips är att ni köper den...speciellt om ni har lite av en "problemhy" så att säga =)
Finns på accessora.se

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0