Jäkla as!

Just nu är man en aning sur.

Bakrundsfakta:
Det finns en kille som jag har dejtat och som jag tycker väldigt mycket om. Det har tidigare varit krångel (orsakat av honom) med hans relation med sitt ex (nej, jag har inget problem med hans ex) eftersom han inte kunde tydliggöra vilken typ av relation han ville ha till både mig och ex:et.

Men till saken:
Ringde honom för ett tag sen. Gissa vad han gör? Ser på film med sitt ex. Och han undrar varför jag blir irriterad.
Jag är bra på att börja tycka om idioter men jag är lika bra, om inte mer, på att sedan skita i dem.
På grund av att han gjorde sitt ex till ett sånt problem så kunde han inte behålla oss båda. Jag anser att han nu gjort sitt val. Han förstår självklart inte detta. En av sakerna som jag drogs till var hans intelligens....han har visat sig vara en av de mest korkade människor jag mött.

Slutsats:
Man ska aldrig dejta någon som....:

¤Är mindre intelligent än dig själv
¤Är konflikträdd
¤Har ex som de inte kommit över
¤Tror att bara för att de är unga så kommer livet aldrig ta slut
¤Inte kan hantera pengar men är så bekantad med Kronofogden att de nästan är släkt

...detta lärde jag mig från denna idiot. Undra vad jag ska lära mig från nästa idiot =-)


Give me a comment!
Postat av: Veronica

jag skulle oxå kalla honom för jävla as om jag va du. förstår dig

2008-02-09 @ 22:17:45

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0