Jag är i ett bråk...

...med mitt hår.
Jag har ganska långt hår nu och det växer så det knakar. Mitt hår får lätt volym och jag älskar det på alla sätt....förutom min hårbotten. Varje dag måste jag tvätta håret eftersom min hårbotten blir fett efter en halv dag. Och för alla som har långt hår så vet ni vilket jobb det är att tvätta, borsta och torka detta hår. det tar en evighet. jag har varit på jakt efter ett bra torr shampoo men ej funnit något som övertygat mig.
Gick in på Accessora.se där jag hittade en hårlinje från Lee Stafford. Uppenbarligen så ska hans "torr-shampoo-spray" vara otroligt bra och ju lättare det är att bli av med den feta hårbotten ju bättre enligt mig. Har klickat hem två av hans "torr-spray" (man ska alltid ha en back-up)


Kostar 79;- respektive 85;-

Att dom är så billiga gör självklart att jag är en aning skeptisk men man får väl testa. om dom inte funkar så har man ju inte gjort av med en förmögenhet.

Ett annat torr shampoo som jag blivit tipsad om är ett från Kisby men det va slut då jag letade på stan efter det.
Så om någon av dessa inte funkar så får jag väl leta vidare efter det shampoot från Kisby helt enkelt =)


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0