FLICKOR FRIA!!!!

Enligt tradition så är det ju mannen som ska fria till kvinnan, men var fjärde år då månaden februari har 29 dagar så får kvinnor fria till män....återigen, enligt traditionen.

Idag är det den 29:de februari så om ni är konservativa (som mig) så ta chansen och gör något riktigt coolt, fria på den dagen då ingen kan säga "Men hallå, det är ju mannen som ska fria!"....

image468





......OBS! jag kommer dock inte fria till någon....tänkte bara förtydliga detta....


This will never be me...
image469


 

Nu ska jag göra mig iordning och sedan dra över till den där alldeles för trevliga sötnosen som jag gått med på att kalla för "pojkvän". Vi ska käka, dricka och sedan dra över till några andra av hans vänner...


 

HA EN JÄTTE TREVLIG FREDAG!!!





 


Give me a comment!
Postat av: Anonym

JAG HATAR BRÖLLOP ! ! !

2008-02-29 @ 17:04:09

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0