Februari (bilder)

Vaknade i morse av att fåglarna sjöng och första tanken var; "What the hell?". Kollade ut genom fönstret för att se hur solen omgav kvarteret. Kommer inte ihåg att det gjorde så ont att få solen i ögonen men man är väl en aning o van =)

Lite bilder på vårvädret från i morse....

image347

Ovan: Skåda den blå och helt klara himlen och gräset som är på väg upp på grannens tomt

image348

Ovan: Såhär såg trädgården ut i morse. På höger kant kan man se min pudel lika förvånad över solvädret som mig =)

image349

Ovan: Solstrålarna värmde upp stenterrassen...

image350

...och med vissa svårigheter så tog sig solstrålarna även in i köket där de landade på köksbordet.


Nu kan man bara hoppas att vårvädret håller i sig. Men jag är en aning tveksam. Det är ju trots allt bara februari och en tidig vår brukar betyda en regnig sommar. Personligen föredrar jag en varm sommar framför en tidig vår.

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0