Bråk på jobbet!!

Idag då jag kom till jobb så hade vi uppstart, det är då vi går igenom gårdagen, diskuterar vad som ska ske denna dag och lite av varje egentligen. Idag va alla otroligt trötta så vi bestämde oss för att pigga upp oss med en lek (ja, jag har världens lataste jobb ibland) och leken vi valde blev Land Och Stad. Ni vet, den leken då man är i lag (till exempel) och ska komma på t.ex. en stad, en kändis, ett djur, ett land m.m. på en specifik bokstav.
N kom upp så började jag och David att skriva, jag fyllde i Neve Cambell under kändis och då vi skulle berätta vad vi skrivit så sa jag att vi just skrivit Neve Cambell på kändis. En av killarna (som förövrigt är en idiot som attackerar folks utseende för att få sig själv att må bra) började skratta...så här följde detta samtal:

HAN: "Haha...hur uttalade du det där?!?"
JAG: "Jag uttalade det NEVE CAMBELL! Vad dårå?"
HAN: "Men om du ska säga det så ska du ittala det rätt!" (hån skratt)
JAG: (lackat totalt) "Va fan, vad då, stavas det inte med N eller!?!"
HAN: "Jo, men ditt uttal är fel!"
JAG: "Men va fan spelar det förroll hur jag uttalar det? Huvudsaken är väl för i helvete att det stavas med N, eller hur? Eller är du helt jävla dum i huvudet??!!??" (jag har dåligt med tålamod och han har irriterat mig tillräckligt)

Sedan går vi vidare, jag kan höra honom säga massa skit om mig till de andra som totalt ignorerar honom.

Då uppstarten är färdig så ska vi alla gå ut ur rummet. Då stoppar han mig och säger:
HAN: "Om du kallar mig för dum i huvudet igen så kommer du få problem med mig!!"
JAG: "Du, jag har redan problem med dig!"

Tro mig, alla tycker han förtjänade det.


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0