Ang; Mitt gnällande

Jag vet att jag gnäller en hel del över mitt jobb men sanningen är att jag har ett mycket svårt (och trökigt) jobb men trots detta så tar jag det på största allvar. Folk till och med har kritiserat mig för att de tycker att jag engagerar mig för mycket i jobbet.
Många har tråkiga och svåra arbeten men jag anser att detta är en bra sak för det förbereder en för de svåra uppgifter som kommer uppstå i famtida jobb. Om jag hade ett jobb som enbart var roligt och hur lätt som helst så skulle min motivation försvinna. Det SKA vara svårt, det är det som är poängen med att arbeta....sen ska det ju självklart också vara kul =) ....vilket detta jobb sällan är. Men jag kommer hit mest för folket som är helt underbara.

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0