Stella McCartney?

Hihi!
Fick just en väldigt trevlig kommentar från Hanna som skrev att hon tyckte jag var lik Stella McCartney.
Inte mig emot =P Hon är ju inte lite snygg och elegant om man säger så.
Har även, tidigare, fått höra att jag liknar Lykke Li. Jag kan lova att jag heller inte har något problem med att vara lik Lykke!

Jag tror det har att göra med att vi alla tre har hög panna (min panna har kallats för "läskig" flera gånger från diverse människor) och lite runda kinder + små hakor.

Alltid kul när man får höra vilka kändiar man liknar, eller hur? =)...



....Stella



...Lykke



....Me!
Hehe


Nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad tror jag.
Sov så gott så hörs vi imorgon! =)



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0