Shopping!

God eftermiddag!

Snart ska jag gå och göra mig i ordning för att dra in till stan. Det blir shooooooooopping =D
Ser fram emot det, men samtidigt måste jag inhandla de sista julklapparna och de är tuuuunga så jag hoppas få med någonting till mig själv förutsatt att jag får med mig allt på bussen.

Släppte ut pudeln i trädgården för en liten stund sedan och var bara tvungen att hämta kameran. Det är kallt men med enorma mängder snö inte inte fan vill det sluta snöa heller. Blir väl till att skotta snö idag med =/


Men men, ganska så vackert är det ändå =)....



Hade verkligen ingen lust att anstränga mig i fottandet idag....



....men jag hoppas jag fick med det visentliga;
De stora mängderna snö!!


Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan göra mig i ordning.
Hörs sen igen =)





Give me a comment!
Postat av: Åsa

Det där med julkortsskickande är ett helt mysterie, och precis som du säger är det svåraste att få dem på lådan...

Dock är jag avundsjuk på den där snön. Vi hade lite i morse men det försvann OMEDELBART...

2008-12-12 @ 22:09:59
URL: http://skumbumbi.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0