Loving it!

Dagen på stan var...eh....intressant. Mamma hade en sån där "idag-ska-verkligen-allt-gå-käpprätt-åt-helvete"-dag.
Alltid lika intressant med sådana dagar =P
Sen har vi glott på Röd drake. Vem älskar inte de filmerna (som "började" med När lammen tystnar").
Underbart helt enkelt =)

Mitt typ av film...



....Anthony Hopkins är ju bara så bra!


Imorgon blir det shopping för min del.
Har väl inte så mycket mer vettigt att tillägga, sängen lockar mig otroligt mycket just nu.
Men först tänkte jag ta en tur på youtube. Man vet aldrig vad man hittar =)
Hörs imorgon!
Puss!!!




Give me a comment!
Postat av: Anonym



Tack för din kommentar : J

Jag kunde somna tillslut. Jag fick sova lite mer än två timmar innan jag var tvungen att gå upp och åka iväg på luciasjungande.

2008-12-12 @ 10:42:06
URL: http://slagskepp.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0