I just can´t!!

Har vissa problem med att sova. Har spenderat en timme med att sortera mina papper i pärmar och satt etiketter på dem. Jag har nämligen köpt mig en etikettskrivare =D
Lite nördigt och så kanske men så himla kul. Så nu sätter jag etiketter precis överallt. Stackars Sotis har varit en vandrande etikett de senaste dagarna =P

Så det är vad jag har gjort nu....
Men va fan ska jag göra nu då? =/

Dom senaste dagarna, sedan jag senast bloggade, har varit lite jobbiga. Mycket i skolan och mycket med strul med vänner.
Ibland undrar man om det ens är värt det?
Kanske jag bara ska säga upp kontakten med alla mina vänner och bo i en skog som världens bästa ensling.

Låter inte helt fel.


Min etikettskrivare.....



...jag tycker den ser ut som en liten dator jag =P



....sen har den massvis med funktioner =D


Ne, nu ska jag göra ett till försök att sova.
Hörs imorgon och sov gott =)
Kram







Give me a comment!
Postat av: Tanja

Hoppas du kunde sova sen till slut!



Jobbigt det där med kompisar... jag har också haft det lite struligt men man märker vilka som är ens riktiga kompisar i slutändan...



Hoppas du får en bra dag idag!

Kramar

2008-12-19 @ 07:30:46
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: LVMH

Cool :P

2008-12-19 @ 17:54:18
URL: http://lvmh.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0