Hääärligt!! =)

Halloj!
Kom hem från skolan för ca två timmar sedan. Men drog för att handla grejer, bakar nämligen lussekatter ikväll =)
Jag brukar aaaaldrig baka så detta är ett experiment, ett experiment som mina klasskompisar kommer få smaka på imorgon då vi är fyra stycken som ska ha matte-dag.
Bara plugga en jäkla matte hela tiden.
Dö trist, så förhoppningsvis kan lite hemmabakat experiment muntra upp =P


Såhär långt har jag kommit....



...degen ligger på jäsning...



....Oh the smell, it´s marvoules!!!



.....hatar receptböcker.
Dom är för det mesta helt jäkla ologiska



...bakerskan i egen hög person =D


Nu ska jag kila tillbaka till min deg.
Hörs sen!
Puss!!!





Give me a comment!
Postat av: ♥Blondiie♥

hoppas dom blev goda=)

ssov gott=)

2008-12-08 @ 23:06:57
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Tanja

Heheh...

Jobbar inte hela tiden på alla tre :)

Har ju 100% på finska dagiset och sen så ställer jag upp ibland och jobbar på Usö och björnis.. men det blir inte alltför ofta, skulle faktiskt inte orka :)

Vad är det du jobbar med då?

2008-12-08 @ 23:49:08
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0