We all suck sometimes


...Eller vad man nu ska säga =P Haha!

Igår hade jag min första lektion, jätte nervöst och med massa människor som jag aldrig träffat förut. Jag kom dit först och de som kom efter satte sig alla vid olika bord, stämningen var en aning krystad.
Sen kom det flera och naturligt så var de tvugna att sätta sig vid de bord där de redan satt folk, fanns ju inga andra bord lediga.

Så jag hamnade med en kille som hette Niklas som hade jord på sin keps (han var från landet kom det fram sen, no shit Sherlock!!), en tjej vid namn Maria som såg ut som en övervintrad feminist. Slitet hår, konstiga kläder, ingen bh så man säg hur allt...eh...skumpade, våga-vägra-smink-and-shit. Och en tjej som hette Lina i taighta kläder, enorma mängder smink och lösnaglar. Dessutom sa den sistnämnde att hon kände igen mig. Jag tänkte direkt "Detta kommer bli helvetiskt pinsamt eftersom jag inte känner igen personen" men hon sa "Du är stamkund hos mig!". En fråga, om en snygg tjej säger någonting sådant, är det bara jag som tänker på prostitution? Lyckligtvis känner jag mig själv och vet att jag aldrig gått til len prostituerad, än mindre en kvinnlig sådan.
Uppenbarligen jobbar hon på PressByrån där jag brukar köpa mina cigg innan jobbet.

Samtliga av dessa tre var väldigt trevliga. Dock undrar man väldigt mycket över folks bakgrund och hur dom hamnat i samma sits som mig.
Eller lättare sagt, vid slutet av lektionen så var det JAG som funderade hur JAG hamnat i samma sits som DOM!
Jag: "Ja, word är ett program som du skriver i och det är fullt normalt att lärare brukar vilja ha uppsatser skickade till sig via MEJL och skrivna i WORD!"
Ffs people!

När jag kom hem efter denna traumatiska upplevelse så kom jag inte in på bloggen, försökte till och från i två timmar, gav upp och gick för att slappa och äta. Sedan drog jag på jobb, gjorde provet, klarade provet och jobbade till klockan 21.
Åkte hem och soooooov!!!

Min lilla pudelflicka var ju dessutom på behandling hos veterinären och fick bandage eftersom hon blev sticken i tassen fyra gånger =/ Inge kul för henne men nu är behandling startad och blodprov skickade på analys.
Hoppas hon kan bli helt friskt igen.


Lite bilder från igår....

¨

...Min skugga, tidigt igår morse då jag stod med en cigg i handen och sedan skulle gå in för att ha min första lektion



...Min skola =)

Bilderna är tagna med mobilen, inte ens de följande bilderna är tagna med D60 =/ Detta eftersom min kära systemkamera bestämde sig för att få slut på batteri....



...min pudel...



...med sitt bandage som hon försökte tugga upp =P



...ser ni kartongerna bakom Sotis?
Dom är för alla mina grejer.
I´m kind of moving ;P


Det var lite om gårdagen. Nu ska jag dricka kaffe och slappa. Klockan 17 börjar jag jobba och är hemma klockan 21.
Får se om jag bloggar innan jag drar på jobb. Annars lovar jag att jag gör det efter jobb, jag är ju ledig imorgon så jag behöver inte passa nån tidig tid =D

Hörs sen!!




Give me a comment!
Postat av: Emelie

Hej. Det är ett test man gör på internet så det är antagligen inte lite seriöst som de du har gjort. Men konstigt att det inte är samma siffror i bedömningen. sidan var: http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html du kan ju testa det själv. lite spännande var det iaf...

2008-08-28 @ 15:30:02
URL: http://carlssonemelie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh vad pluggar du? Jag börjar på måndag och är skapligt nervös... hu

2008-08-28 @ 20:00:10
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: felicia

Bor du i örebro? för bilden på din skola såg exakt ut som skolan jag bodde på när jag hade fotbollscup i örebro :D



2008-08-29 @ 10:53:34
URL: http://felici.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0