Vin & Godis

Vilken härlig kväll det har varit =) Vi har glott på massa Batman filmer som har gått på tv. Man tröttnar ju aldrig på Gåtan (Jim Carrey) och resten av super-skurkarna =P
Sen har det druckits vitt vin och ätits stoooora mängder godis. En fråga, kan livet bli bättre? =D
Imorgon fortsätter vi med flytten, dock kommer inte min säng flyttas in fören om några dagar =/ men då ska iallafall resten vara på plats =)




...som sagt, maaaaaaassa godis =)



...och en stor bag in box med vitt vin som vi lyckades tömma =P
och bara för att hedra denna genigala uppfinningen (bag in boxen) så slänger jag in denna....


....underbar va? =D


Nu ska jag gå ut och röka några cigg, lyssna på skön musik och sedan gå och lägga mig =)
Hoppas ni får sova gott!
Lite smått onyktra pussar!!!





Give me a comment!
Postat av: Sarah

Nice ;)

Va tycker du om lördag?

2008-08-31 @ 13:27:13

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0