Vem behöver en rubrik?

Brist på fantasi och fasen va jag har varit trött idag, flytten fortskrider och mer och mer blir färdigt. Imorgon kommer min pappa hem och då påbörjas nedmontering av bokhyllor och uppmontering av garderober och sedan flytt av säng.
Guuud va skönt det ska bli när det är klart. men det är väääldigt spännande också. Ett stooort steg i Helenas liv =P

Nu ska jag sätta mig och studera tänkte jag. Har en uppgift som ska vara inne om 2 ½ timme så jag får sätta fart, hälften är färdigt så det är ingen panik, tro mig. =)


Tänkte lägga in lite bilder men det funkar inte =(
Försöker senare i nästa inlägg, i  "God Natt"- inlägget =P


Nå ja, studier nu var de ja =)
Ses om några timmar igen
Puss!!


Give me a comment!
Postat av: madde

vilken låång komenter jag fick :p

håller med om det med att du inte har nån sympati för människorna, är självmedlem i WWF ( pandafadder ), men huvudsaklingen är att människor är hemska och oförståndiga jag håller helt med dig.



KRam

2008-08-31 @ 21:38:41
URL: http://candychick.blogg.se/
Postat av: Anton

Oj, va tufft att flytta! Mjo du, jag har inte tränat sen i torsdags så jag var tvungen att göra en del idag. :)

2008-08-31 @ 22:51:55
URL: http://minlotusblomma.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0