VÄRLDENS BÄSTA FREDAG!!!!

Gick in på postens hemsida och kollade vart min dator och min externa hårddisk befann sig, jag vet jag är alldeles för besatt, och det visade sig att den är nu här i Örebro. Den har sorterats på postterminalen och förhoppningsvis så kommer jag kunna hämta ut den efter klockan 17. Visst, jag ska inte hoppas på för mycket men jag är väl lite som loppan, jag lever på hoppet. Så snart ska jag ringa posten och fråga ifall den kommer komma till utlämningsstället i dag och om inte ifall jag kan komma och hämta den hos dom. Håll tummarna för mig, om jag kan hämta ut den idag så komemr jag kunna installera Photoshop m.m. redan ikväll och sedan öva, öva, öva och förhoppningsvis så kommer ni få se en helt annan blogg i början av nästa vecka med ny design och massor med andra coola saker =)
Detta är materialism när den är som bäst =P

Vaknade tidigt idag också, var på fötterna strax innan klockan 8 i morse, inte illa för någon som är ledig =D
Senare idag ska jag ta min tjocka pudel med mig till parken så hon får motion och resten av dagen ska jag frossa i räksmörgåsar med räkor, majonäs, kokt ägg, sallad och på nyttigt bröd =) Måste ju försöka kompensera för den onyttiga majonäsen =P
Haha!


Efterr brist på bilder (min bror har stulit min systemkamera, jag får den ikväll) så får jag helt enkelt sno en bild från google =P....



...min nya mat-besatthet, räksmörgås =)

Min all-around besatthet....



....min nya dator =P


Höres snart igen och hoppas att eran fredag blir lika über perfekt som min =D
Kramar!


Give me a comment!
Postat av: Em

letar efter tjejen som fixad e sidan åt mig .. :)

2008-08-15 @ 10:19:28
URL: http://barbiiii.blogg.se/
Postat av: Catty

sv: eller hur ?! haha.. galet!.. oh räksmörgås :) dundergott!

2008-08-15 @ 10:46:16
URL: http://catty.blogg.se/
Postat av: Jocke

Räksmörgås är löjligt gott faktisk :)

2008-08-15 @ 18:35:41

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0